Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát - zde směřujte vracenou zásilku:
Profi Perma s.r.o.( sklad PPM) logistická zóna K Vypichu 1087, 25219 Rudná
Internetový obchod: www.profiperma.cz
Společnost: Profi Perma s.r.o.
Se sídlem: K Vypichu 1087, 25219 Rudná
IČ/DIČ: 02572885/ CZ02572885
E-mailová adresa: info@profiperma.cz
Telefonní číslo: +420777300695
VYPLŇUJE ZÁKAZNÍK
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ........................ jsem ve Vašem obchodě www.keune.cz vytvořil objednávku (doplňte číslo objednávky..........................................)
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ( uveďte kód, název zboží a popište závadu) :
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: ________________________________________________
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace
spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání .
-
Datum objednání ...........................datum obdržení ........................... Číslo objednávky: .........................................................................
-
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem : ______________________________________
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu):___________________________________
-
Jméno a příjmení spotřebitele: ___________________________________________________________________________________
-
Adresa spotřebitele: ____________________________________________________________________________________________
-
Email: Telefon:
V .........................., Dne ...................................
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.